loading...
بیااا2موزیک
محمدامین مزینانی بازدید : 35 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام زمونه

متن آهنگ سعید آسایش بنام زمونه

دیگه تو این زمونه دلی عاشق نمیمونه

کسی جزء منه عاشق پای تو نمیمونه

تو که رفتی دل من دیگه ن نمیتونم

یاد گیس های داغت دلم من واسه زومه

اخه رفتیو دل شکستی شب تو مستیو

یاد من نیستی واسه من عاشق نمره بیستی و

تگ دوم آهنگ سعید آسایش بنام زمونه

وای که دل من بدجوری تنگه

یادت زده دل منو باز دیونه کرده دیونه کرده

باز دل من عشق تو رو بهونه کرده

اخه رفتیو دل شکستی شب تو مستیو

یاد من نیستی واسه من عاشق نمره بیستی و

وای که دل من بدجوری تنگه

یادت زده دل منو باز دیونه کرده دیونه کرده

باز دل من.عشق تو رو بهونه کرده

وای که دل من بدجوری تنگه

یادت زده دل منو باز دیونه کرده دیونه کرده

باز دل من عشق تو رو بهونه کرده

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 2,773
  • بازدید کلی : 10,994