loading...
بیااا2موزیک
محمدامین مزینانی بازدید : 34 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عماد به نام نیتم اینه

متن آهنگ عماد به نام نیتم اینه

نیتم اینه آغوشت گرمت جای من شه

نیتم اینه آرزو هات مال من شه

نیتم اینه رو تنم اسم تو هک شه

همه میدونن تو گلی تو.دلبری تا نداری

حجامت شهر شهره به خدا حرف نداری

تو چشمات ی غمی داره عزیزم

واسه عشقت با همه دنیا ستیزم

اینه حالم منی که بی تو مریضم

همه میدونن تو گلی تو دلبری تا نداری

حجامت شهر شهره به خدا حرف نداری

تگ دوم آهنگ عماد به نام نیتم اینه

نیتم اینه آغوشت گرمت جای من شه

نیتم اینه آرزو هات مال من شه

نیتم اینه همه غم هات مال من شه

تو چشمات ی غمی داره عزیزم

واسه عشقت با همه دنیا ستیزم

اینه حالم منی که بی تو مریضم

همه میدونن تو گلی تو دلبری تا نداری

حجامت شهر شهره به خدا حرف نداری

همه میدونن تو گلی تو دلبری تا نداری

حجامت شهر شهره به خدا حرف نداری

حجامت شهر شهره به خدا حرف نداری

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 2,768
  • بازدید کلی : 10,989