loading...
بیااا2موزیک
محمدامین مزینانی بازدید : 89 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام دست دست

متن آهنگ حامد پهلان به نام دست دست

همه موجم بزنین دست دست

دلم عاشقم دیگه رفت از دست

اونی که میخواستمش پر از دست

خبری نیست ازش چند هفته اس

همه دست دست دست بزنین دست دست

موبایلشم خاموشه دیگه نیست در دسترس

همه دست دست دست بزنین دست دست

دلم عاشقمو یه هفته از دست رفته است

همه دست دست دست بزنین دست دست

موبایلشم خاموشه دیگه نیست در دسترس

همه دست دست دست بزنین دست دست

دلم عاشقمو یه هفته از دست رفته است

تگ دوم آهنگ حامد پهلان به نام دست دست

میدونه اگه نبینمش بریزم

اون میخوام زندگیمو به پاش بریزم

همه دست دست دست بزنین دست دست

موبایلشم خاموشه.دیگه نیست در دسترس

همه دست دست دست بزنین دست دست

دلم عاشقمو یه هفته از دست رفته است

همه دست دست دست بزنین دست دست

موبایلشم خاموشه دیگه نیست در دسترس

همه دست دست دست بزنین دست دست

دلم عاشقمو یه هفته از دست رفته است

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 2,144
  • بازدید کلی : 10,365